Klacht NHA Thuisstudies: Verouderde cusus NHA voor BOA. Voldoet niet aan exameneisen.

BS

Cursus gekocht bij NHA: gespreks- en benaderingstechnieken voor buitengewoon opsporingsambtenaar. Cursus blijkt zeer verouderd te zijn en niet te voldoen aan de exameneisen. NHA erkent dat ook, maar wil geen geld teruggeven. NHA zegt enige flexibiliteit en creativiteit van de cursisten te verwachten bij het volgen van de cursus. Dit kan natuurlijk niet: de cursus leidt op voor een erkend examen: exth boa. De cursus moet dus voldoen aan de exameneisen. Anders moet dit duidelijk vooraf worden gemeld, zodat je kunt besluiten de cursus niet aan te schaffen.

Ik had niets aan de cursus. Ik heb snel een cursus bij een andere aanbieder gekocht (Lokaal58) die wel een de exameneisen voldeed. Dus graag mijn geld terug.

BS
    Graag ontvang ik de reactie via Klachtenkompas i.p.v. telefonisch. Alvast bedankt.

BS
NHA heeft eerder per e-mail erkend dat de cursus verouderd is en dat deze dus niet voldoet aan de exameneisen. NHA zegt ook enige flexibiliteit en creativiteit te verwachten van de cursisten om dat op te lossen. Maar dat staat nergens in de cursus, laat staan dat dat voor de aankoop wordt gemeld. Bovendien bracht dat in mijn geval extra kosten met zich mee: een andere cursus aanschaffen die wel voldoet. Als je niet alert bent, ga je niet goed voorbereid naar het examen met alle gevolgen van dien. Wees gewaarschuwd, er zijn genoeg aanbieders die wel betrouwbaar zijn. De cursus gespreks- en benaderingstechnieken voor buitengewoon opsporingsambtenaar (BOA) van NHA voldoet absoluut niet aan de verwachtingen die je aan een dergelijke cursus mag stellen. Een cursus hoort gewoon de volledige examenstof te bevatten. Ik heb spijt dat ik deze cursus heb gekocht. Weggegooid geld. En niet netjes van NHA dat ze mijn geld niet willen teruggeven.

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?