Klacht NHA Thuisstudies: vervelende kwestie rondom examen

Lizet

Ik heb onlangs een examen gedaan en dit is beoordeeld met 5,2. Omdat ik het gevoel had dat ik het beter gemaakt had ben ik het examen in Panningen in gaan zien.
Ik heb het nagekeken en de punten waar ik naar mijns inziens tekort gedaan was heb ik goed onderbouwd naar de examencommissie gestuurd. Het ging over ong. 8 punten, waarvan ik er van 3 a 4 heel erg zeker was dat ik hier gelijk had.
Ik heb die 3 punten er ook bijgekregen, maar die zijn er bij een vraag ook weer ergens afgehaald omdat de eerste corrector dit niet goed beoordeeld had?
Ik kan hier geen verweer tegen maken terwijl het niet klopt. Volgens mij kun je niet zomaar punten van een examen afhalen?

ik zou graag door een onafhankelijke instantie hier naar willen laten kijken. Ik ben nu alleen van het NHA afhankelijk en die hebben een ontzettend stugge houding hierin..

NHA Thuisstudies
    klacht sinds 22-5 gemeld. NHA Thuisstudies is actief op klachtenkompas sinds 8-9-2014. klacht gesloten

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?