Klacht NHA Thuisstudies: Wel betalen, niet leveren.

sad Niet opgelost
Wendy

Cursus aangevraagd en 1 deel ontvangen. Helaas te laat terug gestuurd en inmiddels wordt ik overladen door een onbeschofte deurwaarder. Ik hen diverse voorstellen gedaan maar het antwoord bleef dat ik gewoon moet betalen en na afloop maar met de NHA moet bellen of ik de cursus nog krijg. Huh? Ik moet wel betalen en krijg misschien mijn product?

Na veel soebatten eindelijk een regeling getroffen. Bij de bevestiging blijkt NHA ineens een renteheffing te vragen na afloop. Maar daar is nooit eerder over gesproken door de deurwaarder? Daar ga ik dus niet mee akoord. Cursusgeld betalen en een boete en een onvermelde renteheffing maar geen cursus en geen ipad? Het is een vreemd verhaal.

Opnieuw een voorstel gedaan. 5 termijnen en na de eerste termijn ontvang ik mijn cursus met welkoms ipad. Reactie deurwaarder: een rechtzaak.

Het komt er dus op neer dat wat ik ook voorstel, NHA niet akkoord gaat, mijn cursus en ipad misschien opstuurd worden en nu ook kosten gaat maken bij een rechtzaak. Waar betaal ik dan voor?

Ik wil mijn cursus en ipad ontvangen. Dan betaal ik gewoon de 5 termijnen. Boter bij de vis.

NHA Thuisstudies
    Geachte mevrouw,

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij de situatie nagekeken via onze financiële administratie. Namens deze afdeling kunnen wij u het volgende berichten.

De inschrijving dateert van 17 december 2016 en er zijn 3 van de 10 zendingen naar u gestuurd. Tot op heden hebben wij nog geen enkele betaling mogen ontvangen.

Zodra u de gehele vordering aan onze incassopartner heeft voldaan kunt u de gehele opleiding opnieuw toegezonden krijgen inclusief bijbehorend extra, de tablet. Wij verwijzen u naar de studievoorwaarden en de voorwaarden die gesteld zijn om een tablet te kunnen ontvangen. In de actieperiode kan iedere student een tablet gestuurd krijgen nadat 2 betaaltermijnen en het inschrijfgeld is voldaan, uw voorstel wijkt geheel af. Bij het ter incasso gaan wordt eerst de gehele vordering betaald. U kunt met onze incassopartner een betalingsregeling afspreken.

Uiteraard krijgt u na betaling aan het incassobureau de materialen z.s.m. toegestuurd. U kunt daarna tot 17 december 2022 gebruik maken van huiswerk begeleiding.

Klantenservice NHA

Wendy
Geen. In tegenstelling tot wat NHA zegt heb ik verschillende oplossingen geboden. De laatste een paar dagen geleden. De deurwaarder reageert nergens op en zet een rechtzaak gewoon door.

Ook een klacht indienen over NHA Thuisstudies?