Klacht Ni hao: NI HAO.. Slechte klantenservice

Klachtnummer
# 535508
Gebruiker
Tisha555
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Al een paar keer hier besteld. Vandaag vroegen wij voor onze moeder, die bijna 88 jaar is, om chinese bami met ossenhaas en groenten. Totaal was het bedrag van onze bestelling ruim 81 euro. Eenmaal thuis gekomen, wij moeten dan circa 25 minuten rijden, zagen wij dat de maaltijd voor onze moeder geen groenten had. Er zat ossenhaas in en wat taugé dat was alles. Dit in tegenstelling tot de andere gerechten die we kochten daar zat wel allemaal groenten in. Wij belden met het verzoek, om het aankoopbedrag te willen restitueren, echter wij kregen een grote mond en de telefoonverbinding werd verbroken. Waardeloze service en asociaal dat men niet wil terugbetalen voor iets waar we voor betaald hebben maar niet krijgen.

Gewenste oplossing

Wij willen het aankoopbedrag retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Ni hao hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Ni hao?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen