Opgelost door NIBC Direct: Asociaal voor mensen die geen mobiel willen hebben.Gewoon voor het blok gezet.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 458289
Gebruiker
Gebruiker1555588644
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Hetzelfde probleem wegens gewijzigde inlogmethode; (heb en wil geen mobiel) kan ook niet bij mijn spaarrekening en kan geen opdrachten verstrekken m.b.t. deposito's.
Daarom de boel beeindigt en maar wachten of e.e.a. goed gaat.Het meest vervelende is dat ik geen enkel overzicht meer heb omdat ik er niet bij kan.

Gewenste oplossing

Niets meer want ik de rekeningen beeindigt, maar had beter verwacht !
Geboden oplossing
niet meer nodig
Status
opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over NIBC Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen