Opgelost door NIBC Direct: heb klacht ingediend via mijn mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 165098
Gebruiker
B.L. Brouwer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 3 maart een klachtmail ingediend en daarvan een bevestigingsmail gekregen dat binnen 5 dagen gereageerd zou worden Na 4 x bellen ,nogmaals gemaild etc etc nog steeds geen reactie ondanks telefonische beloften vanuit NIBC

De oplossing

Een reactie op mijn klacht. Ze zeggen dat de reactie eraan komt maar er komt niets.
De klacht heb ik ook doorgestuurd naar hun afdeling Wooncollect [naam verwijderd door moderator] maar deze hult zich ook in stilzwijgen

2 reacties

  1. Auteur
    NIBC Direct
    Datum
    De klacht is bij ons bekend en in behandeling bij onze juridische afdeling. Wij verwachten dat het antwoord in week 20 volgt.
  2. Auteur
    B.L. Brouwer
    Datum
    op mijn klacht aan de , NIBC bank, is door de bank gereageerd dankzij de consumentebond.Zonder deze lichte druk zou ik hoogstwaarschijnlijk geen antwoord hebben mogen ontvangen.
    Met hun antwoord (nibc) kan ik nl. mij bezinnen op het vervolg om uit deze impasse te geraken. Bedankt Consumentenbond!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
B.L. Brouwer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NIBC Direct?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen