Klacht NIBC Direct: Zeer slechte service

Klachtnummer
# 467585
Gebruiker
Rutten47
Datum
2 reacties

Details

De klacht

1. Vanaf 5.06.2020 bezig mijn ega als gemachtigde van mijn rekening bij NIBC te maken, eind juli is het dan zover. Nu het inloggen voor de gemachtigde, echter geen functionerend wachtwoord ontvangen. Mogelijkheid wachtwoord vergeten biedt geen soelaas. Kortom wel gemachtigde in naam maar niet in daad, al bijna twee maanden.
2. Vandaag proberen de bank te bellen via het 0800 nummer. 10 minuten lang de eerst wachtende.
3. Reeds 1 maand wordt automatisch beantwoord dat het druk kan zijn door de ingebruikname van de nieuwe app.
3 punten waarop de NIBC slecht scoort, en veel irritaties opwekt.

De oplossing

Een goed functionerende app voor mijn vrouw als gemachtigde.

2 reacties

  1. Auteur
    Rutten47
    Datum
    Communicatie met en van de NIBC is zeer slecht. Getuige het niet beantwoorden van deze klacht.
  2. Auteur
    Rutten47
    Datum
    Taal nog teken van NIBC.

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over NIBC Direct?