Klacht Nibosi: horloge besteld en nog steeds niet ontvangen

Klachtnummer
# 404566
Gebruiker
wildbunch
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van een bestelling van een gratis horloge die ik betaald heb op 26-5-2019 heb ik nog steeds niets ontvangen dat is nu 6 maanden geleden.
Ik vind dat dit niet zo hoort.


De oplossing

Mijn vraag is krijg ik deze horloge nog of storten jullie mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nibosi hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nibosi?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen