Klacht Nibosi1985: Nog steeds niets ontvangen en geen gelegenheid om contact te leggen

Klachtnummer
# 378063
Gebruiker
Monarda
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een horloge besteld op 25 mei. Deze zou ik in een maand tot 49 dagen ontvangen. Ik zou deze dus uiterlijk 13 juli moeten ontvangen. Ik heb het horloge niet ontvangen en wil daarom mijn geld z.s.m. terug. Maar ik had eerder al een conversatie met deze persoon, maar toen hij/zij er niet uitkwam, heeft ie me geblokkeerd op facebook, waardoor ik geen klacht kan versturen via messenger. Een andere manier bestaat namelijk niet.

De oplossing

Z.s.m. geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nibosi1985 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nibosi1985?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen