Klacht Nice Living: 3,5 maand wachten op meubels die ik nog steeds niet binnen heb.

# 320076
D Debbie

Sinds 19 mei 2018 zit ik al te wachten op mijn bestelling. Tv meubel en een kast. Deze zouden geleverd worden met ongeveer 5 weken. Na evengoed een paar negatieve reacties op internet, toch het vertrouwen genomen en de bestelling geplaatst. Na die 5 weken toch maar zelf contact opgenomen met wanneer ik het kon verwachten. Hij had navraag gedaan. Bleek het dat de meubels beschadiging hadden opgelopen door waterschade op de boot tijdens het vervoeren. Dus er moesten nieuwe worden besteld. Kan gebeuren dacht ik nog. Zelf moet ik bijna iedere week weer vragen wanneer het komt. Maar dan was de motor van de bus kapot. Of de vakantie tussendoor van het bedrijf zelf waar je geen melding van krijgt d.m.v. een out of office. En nog de leverancier die vakantie bleek te hebben. Sorry, maar ik ben het nu gewoon zat. Inmiddels 3,5 maand verder. Ik heb nog niks! Ik ben goed van vertrouwen en heb geduld gehad. Maar dit is nu op.

Ik wil weten of ik überhaupt mijn spullen nog krijg en wanneer. Deze wil ik dan (als ze worden geleverd) eerst bekijken bij aflevering voordat ik betaal. En zwart op wit een financiële tegemoetkoming voor het veel te lange wachten.
Anders moet ik nu met spoed op zoek naar andere meubels.

Nice Living
    Beste,
    het klopt inderdaad dat u veel te lang op u spullen moet wachten.

Het heeft allemaal wat tegen gezeten maar dit is nu eenmaal zo gelopen.
    wij doen er alles aan om zo snel mogelijk te leveren.

MVG Nice Living
    D Debbie
    Ik heb vorige week al de vraag neergelegd wanneer ik de meubels kan gaan verwachten. Dit wil ik graag weten zodat ik iets kan gaan regelen i.v.m. werk. Maar hier had ik geen reactie over ontvangen. Daarom probeer ik op deze manier wat duidelijkheid te krijgen.

Je reageert nu hier en stuurt buitenom nog een mail dat ik je op dit platform voor leugenaar uit maak. En dat je ook de meubels daarom niet meer wilt gaan leveren aan mij. Dit vind ik ontzettend klant onvriendelijk.

Ik zou het gewoon fijn vinden als er wat duidelijkere communicatie is. Want dat er maar 1 levering dag per week mogelijk is (omdat je maar 1 dag een leen auto ter beschikking hebt), kon ik natuurlijk niet weten. Dus bij deze wil ik je daarom nogmaals vragen of je een eerstvolgende levering dag kunt noemen. Of blijf je bij je standpunt?

Ik hoor het graag.
    Nice Living
    Beste,
    Helaas is het vertrouwen van beide kanten beschadigd en zie ik af van de levering.
    MVG Nice Living

D Debbie
    Dit antwoord vind ik best wel kinderachtig tegenover een klant.

Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Dat is toch niet zo vreemd na 3,5 maand? En dat je bepaalde tegenslagen had, dat kan natuurlijk. Maar duidelijkheid naar de klant wanneer die het zou kunnen verwachten is wel zo prettig. Het vertrouwen dat je de meubels überhaupt al in je bezit hebt om te kunnen leveren heb ik hierdoor nu niet nee. Want als ze dus wel binnen zijn, dan kun je toch wel een schatting geven voor een levering datum?
    D Debbie
    Aan de lezers van deze klacht (een gewaarschuwd mens telt voor twee):

Je wordt niet goed op de hoogte gehouden van wanneer je de spullen eindelijk geleverd krijgt. Wat eerst 4/5 weken zou zijn is opgelopen naar 3,5 maand. Omdat er voor mij nog steeds geen duidelijkheid was over de verwachte datum heb ik de stap genomen om het hier op klachtenkompas te zetten. Hier kreeg ik snel een openbare reactie dat ik de meubels zo snel mogelijk zou krijgen. Maar in mijn privé mail kreeg ik de mededeling dat ik ineens de meubels niet meer zou gaan ontvangen omdat zijn vertrouwen was beschadigd (omdat ik hem zou hebben uitgemaakt voor leugenaar op klachtenkompas..?). Dit vind ik ontzettend kinderachtig en slecht dat je zo reageert als bedrijf zijnde. Zijn bedrijfsnaam NICE living doet hij geen eer aan zo.
    Bij Nice Living zal ik dan ook nooit meer iets gaan proberen te bestellen.

D Debbie
Een gewaarschuwd mens telt voor twee: Na ruim 3,5 maand wachten op mijn meubels ga ik deze ook niet meer ontvangen zoals jullie in deze klacht kunnen lezen. Mijn geduld was gewoon op (aangezien ik nog steeds geen duidelijk had over mijn bestelling). Het is ontzettend kinderachtig om als bedrijf zijnde je klant op deze manier te behandelen. Zijn bedrijfsnaam NICE living doet hij geen eer aan. Ik zal hier nooit meer iets gaan proberen te bestellen.

Ook een klacht indienen over Nice Living?