Klacht Nice Living: Geld TV meubel niet retour ontvangen, voorstel via deurwaarder niet nagekomen

Dico

Sinds 11 oktober wachten wij op het retour storten van ons geld (€444). We hebben een getekende bon van Nice Living dat het geld wordt teruggestort en een email van begin november waarin dit wordt bevestigd (we hebben overeenstemming over de afhandeling van vermeende vlekken op het meubel). Sinds die tijd veelvuldig contact gehad, deurwaarder ingeschakeld en getracht het geld terug te krijgen, helaas. Zojuist weer gevraagd het geld (inclusief deurwaarder kosten) over te maken. Zolang ik geen geld heb en de klachten hier blijven verlopen zal ik klachten blijven aanmaken.

€475,60 z.s.m. op onze rekening

Nice living
    alle communicatie lag bij het incasso bedrijf hier hebben we een voorstel gedaan en niets meer van vernomen erg jammer dat er een nieuwe klacht gemaakt word.
    Dico
    Zoals afgesproken maak je op 14 februari 2014 de eerste helft van de €572,60 over naar mijn rekening nummer (dat nummer is inmiddels wel bekend) en voor 28 februari 2014 de tweede helft.
    Dico
    Correctie het correcte bedrag is 475,60, data waarop het geld op de rekening moet staan klopt.
    Nice living
    de helft is reeds voldaan.
    Dico
    De eerste helft is inderdaad (eindelijk) voldaan. Ik ben in afwachting van het tweede deel, dat voor 28 februari 2014 op de rekening dient te staan.
    Dico
    Uiteindelijk is vandaag het tweede deel dan ook overgemaakt. De afspraak van 28 februari is niet nagekomen. Dit is wat ik heb gemaild naar Dave ter afsluiting (zie volgende comment)
    (1/2):
    Beste Dave,Bedankt voor het overmaken. Bij mij blijft toch de nare smaak over; de moeizame en soms brutale communicatie van jouw kant, het niet nakomen van afspraken plus het voortdurend ontwijkend antwoorden hebben hier in grote mate aan bij gedragen. Ik begrijp dat je heel graag je zaak weer gezond wil maken, maar wil je toch adviseren klanten een betere 'klant beleving' te geven. De klachten op het klachtenkompas bevestigen mijn beeld van jouw ‘ondernemen'.
    Dico
    (2/2):Mijn conclusie is dat Ik nooit meer zaken met je doe en zal het andere mensen ontraden als ze er naar vragen. Zal dit ook zo verwoorden in de klacht op het klachtenkompas.Succes.Met vriendelijke groeten,Dico.
    Dico
    Na zal Dave wel gaan reageren over het feit dat ik iets heb teruggestuurd met vlekken, maar dat staat in geen verhouding met de wijze waarop deze zaak is afgehandeld. Bijna 5 maanden wachten op je beloofde geld......
    Dico
    Dave beseft echt niet wat klanten service is.

Dico

Ook een klacht indienen over Nice Living?