Sinds 11 oktober wachten wij op het retour storten van ons geld (€444). We hebben een getekende bon van Nice Living dat het geld wordt teruggestort en een email van begin november waarin dit wordt bevestigd (we hebben overeenstemming over de afhandeling van vermeende vlekken op het meubel). Sinds die tijd veelvuldig contact gehad, deurwaarder ingeschakeld en getracht het geld terug te krijgen, helaas. Zojuist weer gevraagd het geld (inclusief deurwaarder kosten) over te maken. Zolang ik geen geld heb en de klachten hier blijven verlopen zal ik klachten blijven aanmaken.
Gewenste oplossing
€475,60 z.s.m. op onze rekening
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
10 reacties
Auteur
Nice living
Datum
alle communicatie lag bij het incasso bedrijf hier hebben we een voorstel gedaan en niets meer van vernomen erg jammer dat er een nieuwe klacht gemaakt word.
Auteur
Dico
Datum
Zoals afgesproken maak je op 14 februari 2014 de eerste helft van de €572,60 over naar mijn rekening nummer (dat nummer is inmiddels wel bekend) en voor 28 februari 2014 de tweede helft.
Auteur
Dico
Datum
Correctie het correcte bedrag is 475,60, data waarop het geld op de rekening moet staan klopt.
Auteur
Nice living
Datum
de helft is reeds voldaan.
Auteur
Dico
Datum
De eerste helft is inderdaad (eindelijk) voldaan. Ik ben in afwachting van het tweede deel, dat voor 28 februari 2014 op de rekening dient te staan.
Auteur
Dico
Datum
Uiteindelijk is vandaag het tweede deel dan ook overgemaakt. De afspraak van 28 februari is niet nagekomen. Dit is wat ik heb gemaild naar Dave ter afsluiting (zie volgende comment)
Auteur
Dico
Datum
(1/2): Beste Dave,Bedankt voor het overmaken. Bij mij blijft toch de nare smaak over; de moeizame en soms brutale communicatie van jouw kant, het niet nakomen van afspraken plus het voortdurend ontwijkend antwoorden hebben hier in grote mate aan bij gedragen. Ik begrijp dat je heel graag je zaak weer gezond wil maken, maar wil je toch adviseren klanten een betere 'klant beleving' te geven. De klachten op het klachtenkompas bevestigen mijn beeld van jouw ‘ondernemen'.
Auteur
Dico
Datum
(2/2):Mijn conclusie is dat Ik nooit meer zaken met je doe en zal het andere mensen ontraden als ze er naar vragen. Zal dit ook zo verwoorden in de klacht op het klachtenkompas.Succes.Met vriendelijke groeten,Dico.
Auteur
Dico
Datum
Na zal Dave wel gaan reageren over het feit dat ik iets heb teruggestuurd met vlekken, maar dat staat in geen verhouding met de wijze waarop deze zaak is afgehandeld. Bijna 5 maanden wachten op je beloofde geld......
Auteur
Dico
Datum
Dave beseft echt niet wat klanten service is.
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over Nice Living?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.