Klacht Nice Living: Geld TV meubel niet retour ontvangen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43643
Gebruiker
Dico
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het geld voor ons TV meubel dat retour is gestuurd (op 9 oktober 2013) is niet teruggestort. We hebben een retourbon, getekend door Dave Huijink zijn vader, dat de €444 teruggestort zou worden. Na eerst klachten van Dave zijn zijde over vlekken op het meubel, heeft na het zenden van een kopie van de retourbon nogmaals bevestigd het geld terug te storten. Dat was begin november, inmiddels heb ik een deurwaarder ingeschakeld omdat het geld nog steeds niet is teruggestort. Dave blijft wel reageren op mails, maar er wordt geen geld gestort.

De oplossing

Het geld €444 terug plus de kosten van de deurwaarder (€90)

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nice Living is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Dico
    Datum
    Helaas geen reactie ontvangen van Dave/Nice Living, ga een nieuwe klacht indienen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Dico
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nice Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen