Opgelost door Nice Living: Half jaar wachten op een nieuwe tafel die maar niet komt kan echt niet.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 298044
Gebruiker
Edwinvanolst
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Kwaliteitskkacht voor tafel. Wordt maar niet opgelost. Steeds een ander smoesje. Je zou bijna zeggen dat dit bedrijf bijna failliet is. Gewoon geld terug storten is er niet bij en een nieuwe tafel leveren ook niet. Half jaar verder met de klacht.

Gewenste oplossing

Geld retour of nieuwe tafel geleved aan huis.
Geboden oplossing
Tafel is opgehaald en geld is terug gegeven.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nice Living is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    Edwinvanolst
    Datum
    Wel in gesprek maar een goede oplossing komt er nog niet. Boter bij de vis is voorals geen optie bik nice living en wij moeten een tafel meegeven zonder enige garantie dat wij ons geld gaan ontvangen.
  2. Auteur
    Edwinvanolst
    Datum
    In gesprek met Dave. Indien het daadwerkelijk is opgelost zal ik de klacht sluiten.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nice Living?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen