Klacht Nice Living: Kapotte bank en helaas Onbetrouwbare ondernemer

Arsla

Wij hebben in Oktober 2013 een bank en 2 fauteuils gekocht bij Nice Living van dhr Huijink. De bank had eem kapotte vering en de fauteuilpoten waren krom en niet herstelbar. D heer Huijink zegde eerst toe om het bedrag volledig te storten en de banken op te halen. Nu een jaar na dato hebben we 100 euro mogen ontvangen. We hebbem tientallen malen gebeld, gemaild hij belooft telkens zsm dit op te lossen e verzint iedere keer een leugen. Wees opgelet want er zijn helaas meer gedupeerden.
Fam Arslan

Vergoeding of levering nieuwe banken

Nice living
    ik verzin zeker geen leugens en probeer alles op te lossen ik roei met de riemen die ik heb alles wat binnen komt gaat naar gedupeerde ik probeer juist iedereen terug te betalen als ik dit niet had willen oplossen had ik ook geen € 100,00 terug gestort.
    we zijn overeen gekomen een vergoeding van € 400,00 en een salontafel deze klacht is dus in behandeling.
    Arsla
    De klacht is al langer dan een jaar in behandeling dat is toch niet de normale gang van zaken. Als meneer niet kan betalen kan hij op zijn minst de tafel leveren die hij een halfjaar geleden heeft toegezegd
    Nice living
    tafel word vandaag geleverd.
    Arsla
    Wij zouden maandelijks 100 euro en een andere salontafel krijgen. Na de melding op Klachtkompas heeft de heer Huijink ons benaderd om de tafel te leveren. Er werd ipv de afgesproken salontafel een bijzettafel geleverd. De afgesproken tafel was verkocht aan iemand anders. Nu biedt de heer huijink aan om 500 euro terug te betalen. Echter heeft hij nu al 3 maanden geen betlaing meer gedaan.
    Nice living
    Deze klacht is al lang afgehandeld zou u dit er bij willen vermelden.
    Alvast bedankt
    Dave Huijink

www.niceliving.nl

Ook een klacht indienen over Nice Living?