Klacht Nice Living: Levering kapstok 3 maanden te laat en tevens in verkeerde kleur geleverd

Roos

We hebben een kapstok besteld in de kleur RAL9010. Hiervoor hebben we EUR 100 extra moeten bij betalen. De levertijd heeft veel langer geduurd dan de afspraak was (3 maanden langer) waarbij het ene excuus na het andere excuus werd gebruikt. Het contact ging ook heel moeizaam. Na heel veel moeite hebben we de kapstok uiteindelijk geleverd gekregen, maar in de verkeerde kleur (cremewit in plaats van RAL9010). Ik heb hierover contact opgenomen maar verder niets meer vernomen.

Ik wil dezelfde kapstok in de juiste kleur (RAL9010) geleverd krijgen. Indien dit niet mogelijk is, graag de kapstok komen ophalen en het totale aankoopbedrag retourneren.
Gelieve zo spoedig mogelijk contact opnemen.

Nice living
    wij hebben de kapstok keurig bij de klant geleverd inderdaad te laat dit kwam ook omdat dit om een speciale uitvoering ging.
    ik heb inderdaad vernomen dat dit om een verkeerde kleur ging.
    echter is dit echt in ral 9010 geleverd.
    uiteraard kunnen we de kapstok komen ruilen de vraag is dan of de kleur dan wel goed is er kan altijd een kleine kleurverschil in zitten dit kan ook komen door verschil in glans of mat.
    een beetje jammer dat dit op deze manier moet als u mij gebeld had waren we er wel uitgekomen.
    Roos
    De kapstok is zoals aangegeven niet in de kleur RAL9010 geleverd. De rest van mijn interieur is RAL9010 waardoor de kapstok duidelijk afsteekt bij de rest. De kapstok is cremewit. Ik nodig Niceliving uit om een kleurenstaal naast de kapstok te komen leggen, dan zal duidelijk zijn dat het om een groot kleurverschil gaat. N.B. Ik heb eerst contact gezocht met Niceliving, maar kreeg hierop geen reactie. Via deze weg heb ik contact gekregen met Niceliving en is toegezegd dat de kapstok wordt geruil
    Nice living
    Beste,
    Deze klacht is volgens mij afgehandeld zou deze willen verwijderen?
    Alvast bedankt.

Dave Huijink