Klacht Nice Living: zaak in Soest is leeg dave is met de noordezon vertrokken

# 31960
bloempje

Na terugbrengen van een tweetal tafels gaf Dave aan dat hij geen geld teruggaf maar een tegoedbon. eerts zou hij wel geld teruggven maar na drie weken had ik nog niks. ik heb toen maar gekozen voor een tegoedbon. toen ik deze wilde gaan gebruiken op 27 Juli 2013 was het gehele pand in Soest Leeg, de buurman mellde dat hij met de noordezon was vertrokken. Toen ik Dave probeerde te bellen geen reactie.
ik zag de de site nog steeds actief was. ik ben mijn geld kwijt en ik neem Dave het hoogst kwalijk, mensen zoals hij doen de werld verrot maken.

ik wil graag spullen van Dave ontvangen ter waarde van 130 euro uit zijn winkel.

Nice living
    Beste Miranda, wij zijn niet met de noorderzon vertrokken maar hebben elders opslag, onze buren zijn hiervan op de hoogte. De tegoedbon is nog gewoon inwisselbaar en geldig. We hebben je een email gestuurd.
    bloempje
    hallo Dave,Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels gereageerd op je mail.
    graag wil ik via deze weg een rectificatie plaatsen. de laatste zin van mijn klacht had ik niet op deze manier moeten formuleren. Er is nu mailcontact geweest tussen Dave en mij en de zaak zal nu worden opgelost!
    Nice living
    Beste Miranda,
    Zou u deze klacht als afgehandeld willen melden?
    Alvast bedankt.

Dave Huijink

www.niceliving.nl

Ook een klacht indienen over Nice Living?