Opgelost door Nice2stay: Nice2stay weigert ons het volledig aanbetaalde bedrag voor onze boeking terug te betalen.

angry Opgelost
G. Joosten

Onze boeking voor een vakantiehuis in de Ardennen hebben wij wegens een negatief reisadvies en overheidsregels in Belgie moeten annuleren. Nu weigert NIce2stay ons het volledige aanbetaalde bedrag terug te betalen, omdat we de termijn van gratis annuleren hebben overschreden. De oorspronkelijke uiterste datum voor gratis annulering van 1 april 2021 is in overleg ivm met onduidelijkheid over de coronabeperkingen op 15 maart verlengt naar 6 mei. (Bevestigd in mailbericht op 15 maart 2021)
Bij de verlenging de gratis annuleringtermijn, ivm coronara restricties, wordt niet vermeld dat de de helft van de aanbetaling niet terug betaald wordt. Dit vind ik [tekst verwijderd door moderator] en daarnaast volgen wij het negatieve reisadvies voor Belgie dat van overheidswege op dit moment is aanggeven

Ons het volledige bedrag van aanbetaling te voldoen. Of de helft terug te betalen en voor de andere helft een tegoedbon te geven
Terugbetaling van deel van de aanbetaling. 157€ wordt niet terugbetaald

Wij vinden dat Nice2stay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

G. Joosten
    Nice2stay erkend dat hun mailbericht niet duidelijk is en verkeerd begrepen kan zijn.
    Ze willen echter niet het volledige aanbetaalde bedrag terug betalen. Nice2stay zegt dat ze volgens afspraak de eigenaar van de lokatie die we geboekt hadden 157€ moet betalen en dat wij dit dan moeten betalen. Omdat ik geen zin heb om er verder met over in discussie te gaan, heb ik dit maar geaccepteerd. Nu heeft nice2stay geen enkel financieel nadeel en wordt de pijn van deze miscommunicatie volledig bij ons gelegd. Wat mij betreft afgehandeld met een nare bijsmaak.

Ook een klacht indienen over Nice2stay?