Klacht Nickelson.eu: Geen reactie van nickelson

Klachtnummer
# 323783
Gebruiker
Henry86
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Had 2 shirts besteld bij nickelson.eu, daarna teruggestuurd en andere maat besteld. Toen heb ik de goede shirts betaald via klarna.nl Paar weken later kreeg ik een herinnering van die andere shirts. Als ik die niet zou betalen kwamen er kosten bij. Zodoende betaald. Dacht ze sturen het geld wel terug zodra het verrekend is. Niet gebeurd en nickelson.eu was niet meer bereikbaar. Reageert niet op mails of wat dan ook. En klarna.nl zegt dat ik het geld van nickelson moet krijgen, terwijl ik wel via klarna.nl betaald heb.

De oplossing

Geld terug of waardebon, zodat ik die alsnog kan besteden op nickelson kleding.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nickelson.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nickelson.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen