Klacht Nickelson.eu: Webshop nickelson.eu uit de lucht, krijg geen enkele reactie op mijn mails.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 313661
Gebruiker
Linet68
Datum
0 reacties

Details

De klacht

2 jurken besteld in 2 maten. Toch beide retour gestuurd. Ik had gekozen voor Afterpay. Kreeg van hen ook een betalingsherinnering. Nickelson.eu is niet meer te bereiken, reageren op geen enkele mail. ook Afterpay probeert contact te krijgen met ze. het lijkt erop dat de webshop gewoon verdwenen is. Is nergens te vinden.

De oplossing


Dat ze het fatsoen hebben te reageren op mijn mails en de bestelling die retour is gegaan (waar ik het verzendbewijs van heb) bij Afterpay afmeld. Ik heb geen zin in problemen met Afterpay door nickelson.eu
Reactie graag!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nickelson.eu hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Linet68
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen! Ze reageren niet. Op de uitnodiging van klachtenkompas niet gereageerd. Schandalig bedrijf!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nickelson.eu?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen