Klacht Niessneakers.nl: Slechte service en deze mensen weten ook niks van communiceren.

Klachtnummer
# 624637
Gebruiker
Bozeklant020
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Slechte service. Ik bestelde een tijdje geleden yeezy's bij dit bedrijf. Ik zag goeie revieuws en hun insta zag er erg proffesioneel uit, maar niks leek meer waard. Toen ik de schoenen had besteld werd gezegd dat ik een track en trace zou krijgen. Nooit gekregen. Na 5 dagen heb ik gevraagd hoe dat zit. De 'klantenservice' via whatsapp gaf aan dat postnl het pakketje kwijt was. Ik bel postnl om te vragen hoe of wat, wat blijkt? Mijn pakketje was nooit aangemeld en ook niet verzonden. Toen ik dat aankaarten en aangaf dat ik mijn geld terug wilde, want dit vond ik wel heel frapant, werd er heel brutaal gereageerd. Ook bleven ze maar zeggen dat ze een track en trace zouden sturen maar die heb ik nooit gehad!!!!!!! Slecht bedrijf die niet weet wat ondernemen is. Je kan beter je geld uitgeven bij een ander bedrijf. Ik wil met niemand zijn brood afpakken maar dit zijn toch echt wel oplichters!! Nooit meer.

Gewenste oplossing

Jullie hoeven niks meer voor mij te doen stelletje oplichters.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Niessneakers.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Niessneakers.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen