Klacht Nieuwenhuis keukens: uitzetten en kromtrekken van diverse panelen en hoogte verschil van aanrechtblad.

Gebruiker1592579550

N.A.V het mailcontact van afgelopen Juni/Julie wil ik u toch nog een keer benaderen omdat volgens mij de producten waar het om gaat niet van de juiste kwaliteit zijn omdat er zich op verschillende panelen verdikkingen onstaan zijn. Dit is goed mogelijk dat het door vocht onstaat maar mijns inziens zijn de panelen dus niet goed vochtbestendig waardoor het vocht in de panelen terecht kan komen. Het materiaal van een keuken en zeker bij een spoelbak en vaatwasser zou hier tegen bestand moeten zijn.

Wij zouden graag zien dat de panelen en de deur vervangen worden en het aanrechtblad opnieuw gesteld word.
Wij denken dat de resterende panelen tzt de zelfde problemen zullen vertonen dus zouden we voor willen stellen om volledig naar greeplozen panelen te gaan omdat deze normaal gezien beter vochtbestendig zijn.

Gebruiker1592579550
    Helaas tot nu toe geen enkele reactie!
    Nieuwenhuis keukens
    Beste meneer, mevrouw,

Uw klacht hebben we ontvangen, onze excuses voor de verlate reactie hierover. Uw bericht is in behandeling genomen en we verwachten hierop binnen enkele dagen weer bij u terug te komen.

Twan Huisman - Nieuwenhuis Keukens
    Gebruiker1592579550
    Is prima, we horen nog van u.
    Gebruiker1592579550
    Na toezegging om binnen enkele dagen te reageren blijft het helemaal stil.
    Gebruiker1592579550
    29-9 we zijn benaderd door nieuwenhuis keukens, er zal iemand langskomen om de situatie te beoordelen en eventuele actie te ondernemen.
    Nieuwenhuis keukens
    Beste meneer, mevrouw,

Er zal inderdaad een teamleider bij u langskomen om de situatie ter plaatse bij u te beoordelen. Goed om dat te horen.

Twan Huisman - Nieuwenhuis Keukens

Ook een klacht indienen over Nieuwenhuis keukens?