Klacht Nieuwnieuwnieuw: Geen levering geen contact

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 76647
Gebruiker
Evostars
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb 3 september 2014 via hun website 6 worsten besteld, voor 26.75 incl verzendkosten. Dit was een actie. Ik heb per email op 3 sept een betaalbevestiging met order nr ontvangen.
Een week later heb ik een email verstuurd met de vraag wanneer de order verstuurt zou worden. Op de website staat, direct uit magazijn leverbaar.

Ik heb geen reactie meer ontvangen ook niet op de emails die ik daarna nog heb verstuurd. Het telefoonnummer lijkt niet te werken. Er is ook een marktplaats winkel, met hetzelfde tel nr.

Ik wil graag mijn geld terug, heb hierom gevraagd, wacht nu op een reactie of terug storting. Tot nu toe geen enkele reactie ontvangen

Gewenste oplossing

Geld terug storten binnen een week.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nieuwnieuwnieuw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Evostars
    Datum
    Bedrijf niet actief?
    Jawel, heb net vandaag de ordsr binnen.
    Niet wat ik besteld had. Wel 2 worsten extra. Ga hiermee akkoord.
    Nog steeds geen email contact met ze gehad. Doe er geen zaken meer mee. Hoewel de worsten er heerlijk uitzien en ruiken.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Nieuwnieuwnieuw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen