Klacht Nieuwnieuwnieuw: Geen reactie bij stuk deksel van een pan

Klachtnummer
# 79123
Gebruiker
Jenve
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij nieuwnieuwnieuw.nl keramieke pannen gekocht tv 125 euro. Snelle reactie op de bestelling via email. Binnen 8 weken springt het deksel van een pan stuk tijdens het koken. Op zowel directe email als op emailformulier van de website wordt niet gereageerd. Ook niet bij herhaling. Terwijl wij zowel een foto van het kapotte deksel, als het orderformulier als de vraag om garantieruil netjes formuleren. Wat een slechte service.

De oplossing

Nieuw deksel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nieuwnieuwnieuw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nieuwnieuwnieuw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen