Klacht Nieuwnieuwnieuw: Lekkende emmer van de Spinn and Go. Maar na 3 mails wordt er niet gereageed

Klachtnummer
# 87081
Gebruiker
jaap.claassen@gmail.com
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 30-01-2014 heb ik een spinn and Go ontvangen.
Maar nu na 10 maanden lekt de emmer en heb daar al 3 keer een mail over gestuurd maar daar wordt niet op gereageerd

Gewenste oplossing

Een nieuwe emmer opgestuurd krijgen en als ik die ontvangen heb stuur ik de defecte emmer retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nieuwnieuwnieuw hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nieuwnieuwnieuw?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen