Klacht Nieuwsbladservice: Ongewenste mail over ongevraagd abonnement

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 391459
Gebruiker
Gertrude De Leeuw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via mijn mail krijg ik nu al voor de tweede keer de mededeling dat ik vastzit aan een 2-jarig abonnement, resp. van de Telegraaf (1 week geleden) en de Volkskrant (vandaag 21 september), tenzij ik een link aanklik om dit zogenaamde abonnement te annuleren.

De oplossing

Stoppen met deze mails

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nieuwsbladservice hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gertrude De Leeuw
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nieuwsbladservice verstuurt nepmails om te bevestigen dat je zogenaamd een tweejarig abonnement op een krant hebt afgesloten. Ze geven je dan nog een kans om je af te melden door op een link te klikken
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nieuwsbladservice?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen