Opgelost door Nightlifeliving.nl: Dekbedset besteld en betaald maar niet geleverd

B. Pols

Op 16 juni heb ik 3 dekbedovertreksets besteld. De eerste werd snel geleverd. De tweede een week later. De derde is er nog altijd niet. Ik heb naar het bedrijf gemaild met het verzoek alsnog tot levering over te gaan. Daarop is niet gereageerd. Toen heb ik gevraagd de bestelling te annuleren. Daarop is ook niet gereageerd. Ook mijn derde mail met het verzoek om in ieder geval te laten weten wat er aan de hand is, bleef onbeantwoord. De algemene voorwaarden worden niet nageleefd. Opvallend is nog dat de automatische ontvangstbevestigingen die ik op mijn e-mails ontving door de virusscanner als SPAM worden gekwalificeerd.

Ik wil graag dat de dekbedset zo snel mogelijk wordt geleverd. Als dat niet mogelijk is dan wil ik graag het betaalde bedrag (€24,95) retour ontvangen op mijn rekening. Ik verwacht in ieder geval een berichtje over de status en wat het probleem is.

Zoslaapiknu.nl
    Betreft een klacht van voor dat wij waren aangemeld bij klachten kompas. Mocht dit niet opgelost zijn destijds dan willen wij graag aanvullende informatie.
    B. Pols
    Het is inderdaad een klacht van voordat Zoslaapiknu lid was en deze is nog altijd niet afgehandeld. Graag hoor ik wat u voor aanvullende informatie wilt ontvangen.
    Zoslaapiknu.nl
    Beste Klant, Graag willen wij uw klacht alsnog oplossen en vinden het jammer dat u destijds niet goed geholpen was. Helaas hebben wij de overtrek Sunflower inmiddels niet meer leverbaar en storten het bedrag van 24,95 terug op uw rekening. Houd u rekening met een verwerkingstijd van 4 werkdagen tellende vanaf vandaag 08 Juli 2014
    B. Pols
    Het is jammer dat de bestelde dekbedovertrek niet meer leverbaar is, maar natuurlijk is restitutie van het door mij betaalde bedrag van €24,95 een prima oplossing. Graag zie ik de restitutie tegemoet. Mocht u van mij nog andere informatie nodig hebben, dan hoor ik dat graag. Bedankt voor uw medewerking.