Opgelost door Nightlifeliving.nl: geen geld retour

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 8603
Gebruiker
s
Datum
5 reacties

Details

De klacht

dekbedhoes voldoet niet aan de eisen die ik eraan heb gesteld,maar omdat ik het uit de verpakking heb gehaald wordt het niet retour genomen ,omdat ze dan niet kunnen zien of het gebruikt is.
Er wordt gewezen op de voorwaarden maar ik vind dat je ten aller tijden het product uit de verpakking mag halen om te controleren op beschadigingen en juistheid van maat ed.
Meerdere mailtjes worden niet beantwoord en telefonisch wordt er gewezen op hun voorwaarden en gezegd dat ik het product wel kan krijgen maar geen geld omdat het uit de verpakking is geweest.het product wil ik niet ik wil mijn geld retour.

De oplossing

5 reacties

  1. Auteur
    Zoslaapiknu.nl
    Datum
    Betreft een klacht van voor dat wij waren aangemeld bij klachten kompas. Mocht dit niet opgelost zijn destijds dan willen wij graag aanvullende informatie.
  2. Auteur
    Zoslaapiknu.nl
    Datum
    Betreft een klacht van voor dat wij waren aangemeld bij klachten kompas. Mocht dit niet opgelost zijn destijds dan willen wij graag aanvullende informatie
  3. Auteur
    s
    Datum
    er is geen tegenvoorstel gedaan alleen dat ik het product kan houden omdat het uit de verpakking is geweest maar ik heb het retour gestuurd dus geld terug. Het is in de orginele verpakking terug gestuurd.
  4. Auteur
    Zoslaapiknu.nl
    Datum
    Wij rekenen 30% verpakkingsschade en crediteren de rest van het bedrag. Dit wordt vandaag of volgend week maandag 7 juli 2014 gedaan. Houd u rekening met een verwerkingstijd van 3 tot 4 werkdagen.
  5. Auteur
    s
    Datum
    blij dat het nu afgehandeld is maar wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren een overtrek moet je eerst uit de verpakking mogen halen anders kan je niet zien of het goed is en dat je het niet uit mag vouwen is grote onzin

Uiteindelijke oplossing

Auteur
s
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy