Opgelost door Nightlifeliving.nl: geen geld retour

s

dekbedhoes voldoet niet aan de eisen die ik eraan heb gesteld,maar omdat ik het uit de verpakking heb gehaald wordt het niet retour genomen ,omdat ze dan niet kunnen zien of het gebruikt is.
Er wordt gewezen op de voorwaarden maar ik vind dat je ten aller tijden het product uit de verpakking mag halen om te controleren op beschadigingen en juistheid van maat ed.
Meerdere mailtjes worden niet beantwoord en telefonisch wordt er gewezen op hun voorwaarden en gezegd dat ik het product wel kan krijgen maar geen geld omdat het uit de verpakking is geweest.het product wil ik niet ik wil mijn geld retour.

Zoslaapiknu.nl
    Betreft een klacht van voor dat wij waren aangemeld bij klachten kompas. Mocht dit niet opgelost zijn destijds dan willen wij graag aanvullende informatie.
    s
    er is geen tegenvoorstel gedaan alleen dat ik het product kan houden omdat het uit de verpakking is geweest maar ik heb het retour gestuurd dus geld terug. Het is in de orginele verpakking terug gestuurd.
    Zoslaapiknu.nl
    Wij rekenen 30% verpakkingsschade en crediteren de rest van het bedrag. Dit wordt vandaag of volgend week maandag 7 juli 2014 gedaan. Houd u rekening met een verwerkingstijd van 3 tot 4 werkdagen.
    s
    blij dat het nu afgehandeld is maar wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren een overtrek moet je eerst uit de verpakking mogen halen anders kan je niet zien of het goed is en dat je het niet uit mag vouwen is grote onzin