Klacht Nightlifeliving.nl: Geen levering van producten ondanks betaling en herhaald verzoek tot levering

Priscilla van Lint

September 2011 heb ik 2 sets dekbed en kinderhoofdkussen besteld online bij zoslaapiknu.nl. Snelle levering van 1 set, maar tweede levering blijft nog altijd uit. Ik heb herhaalde malen gevraagd middels mail om een nalevering. 1 keer heb ik hen aan de telefoon kunnen krijgen en toen is mijn beloofd dat het werd nageleverd. Maar nog altijd geen levering. Daarna nog gemaild maar ik hoor nu helemaal niets meer van ze, ook niet dat ze de klacht in behandeling hebben genomen.

Nalevering van dekbed en kinderhoofdkussen, en op z'n minst excuus voor de gang van zaken en de late levering.

Zoslaapiknu.nl
    Betreft een klacht van voor dat wij waren aangemeld bij klachten kompas. mocht dit niet opgelost zijn destijds dan willen wij graag aanvullende informatie.
    Zoslaapiknu.nl
    Betreft een klacht van voor dat wij waren aangemeld bij klachten kompas. Mocht dit niet opgelost zijn destijds dan willen wij graag aanvullende informatie.
    Priscilla van Lint
    Inmiddels contact gehad met elkaar.Naar tevredenheid opgelost, ik krijg alsnog een levering van zoslaapiknu.nl. Echter is het niet als dezelfde order te leveren, maar naar waarde en kwaliteit sturen zij een alternatief.Zij hebben het benoemd als zijnde dat de klacht nooit als zodanig is binnengekomen bij zoslaapiknu.nl ivm een externe klantenservice.Conclusie, tevreden klant en wellicht komen we alsnog terug op de site. Nu wachten op de levering :-)