Opgelost door Nightlifeliving.nl: Reageren niet op klachten

Sylvia

Ik had twee hoeslakens bestel, betaald en ontvangen. Echter bij een hoeslaken scheelde er iets aan de afwerking. Dit heb ik gelijk gemeld incl een foto van het defect. Ik vroeg om een nieuw exemplaar. Inmiddels 3 keer gebeld, 8 keer gemaild, maar ik krijg totaal geen reactie. Persoon aan de telefoon wimpeld mij steeds af met het feit dat ik een mail moet sturen, echter wordt niet op de mail geantwoord. Waardeloos dus

Ik had graag een reactie van hun ontvangen. Ik ervaar ze als zeer klant ontvriendelijk.

Zoslaapiknu.nl
    Onze telefonische klantenservice en e-mails lieten wij eerst doen door een extern bedrijf. Hiermee zijn wij recentelijk gestopt omdat er veel miscommunicatie was. Wij doen voortaan onze eigen klantenservice en hebben een nieuw telefoon nummer en ook een nieuw email adres: verkoop@zoslaapiknu.comIk heb geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen en heb daar een voicemail achtergelaten. Mocht u klacht tot heden nog niet zijn opgelost vragen wij u dit aan ons aan te geven op de bovengenoemde email.
    Sylvia
    De klacht is nu in behandeling genomen en het lijkt erop dat we tot een goede oplossing komen!