Klacht Nightlifeliving.nl: Verkeerde levering dekbedhoes

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 8261
Gebruiker
Roland
Datum
3 reacties

Details

De klacht

op 8-7-12 een dekbedovertrek besteld, door een storing met een betaling ideal is er een dubbele betaling gedaan. na contact met de klantenservice heb ik een creditnota ontvangen. en opvrijdag 13 juli ontving ik de overtrek, helaas was dit een compleet verkeerd exemplaar. klantenservice geeft aan stuur het maar retour dan gaan we kijken hoe we dit oplossen. Ik heb het pakje retour gestuurd (a 6,75 portokosten) en op woensdag de 18e gebeld hoever ze waren. Het pakje zou die zelfde dag nog weggaan en het geld van de verzzending en de credit zou binnen twee dagen op mijn rekening staan. Helaas vandaag weer moeten bellen waar mijn geld blijft. Nog 2 dagen zou het nog duren. De administratie had het druk was het excuus. Gelukkig wel de juiste hoes geleverd gekregen. Nu het geld nog terug krijgen. Helaas krijg je mensen aan de lijn die niet voldoende mee kunnen denken met de klant. drie dagen levertijd werd twee weken.

3 reacties

  1. Auteur
    Zoslaapiknu.nl
    Datum
    Betreft een klacht van voor dat wij waren aangemeld bij klachten kompas. Mocht dit niet opgelost zijn destijds dan willen wij graag aanvullende informatie.
  2. Auteur
    Zoslaapiknu.nl
    Datum
    Betreft een klacht van voor dat wij waren aangemeld bij klachtenkompas. Mocht dit niet opgelost zijn destijds dan willen wij graag aanvullende informatie.
  3. Auteur
    Roland
    Datum
    Veel moeite moeten doen om mijn geld terug te krijgen. Met een zeer onvriendelijke behandeling wordt je met een kluitje in het riet gestuurd, dit heeft er voor gezorgd dat ik nooit meer iets bij zoslaapiknu meer zal bestellen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Roland
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry