Opgelost door Nightlifeliving.nl: Zoslaapiknu stort aankoopbedrag niet terug na retournering

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 71726
Gebruiker
Klaas
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Kocht een kussen van Zoslaapiknu, met honderd dagen retourrecht. Kussen werd binnen 14 dagen geretourneerd. Zoslaapiknu heeft na herhaaldelijk verzoek het geld niet teruggestort. Mijn advies: koop nooit wat bij Zoslaapiknu, want hun doel lijkt misleiding en oplichting te zijn.

De oplossing

Ik wil mijn volledige aankoopbedrag terug.

8 reacties

  1. Auteur
    Zoslaapiknu.nl
    Datum
    Wij hebben uw klacht voorgelegd aan onze leverancier Ducky Dons. Het kan zijn dat zij van ons de kussen opvragen. Houd u er rekening mee dat wij nu alleen afwachten op hun antwoord en u pas verder kunnen informeren zodra wij meer van Ducky Dons vernemen.
  2. Auteur
    Klaas
    Datum
    Met uw leverancier heb ik niets te maken. Ik heb een koopovereenkomst met u, onder uw voorwaarden. En die zijn dat ik het product binnen 100 dagen mag retourneren en dat ik dan mijn geld terugkrijg. Dus: hiermee nogmaals het verzoek uw belofte na te komen en mij die 109 euro terug te geven. U heeft zich al schuldig gemaakt aan misleiding. Indien u niet terugbetaalt wordt u ook aan oplichting en diefstal. Die reputatie begint u met uw gedrag via dit forum en andere al op internet te krijgen.
  3. Auteur
    Zoslaapiknu.nl
    Datum
    Beste klant,Zoals eerder aangegeven is het product bij ons retour gekomen met gebruikerssporen. Wij kunnen een gebruikt product niet retour nemen. Deze informatie kunt u terugvinden op onze website onder het kopje "verzenden en retourneren" en in onze algemene voorwaarden. In dit geval geeft u aan dat wat wij op de website aangegeven eigenschappen van deze kussen niet juist zijn of niet overeen komen met de kussen die u heeft ontvangen. Mits dit product wordt aangemerkt als een fabrieksfout of een designfout, kunnen wij u dit niet crediteren. Helaas kunnen wij dat zelf niet aan het product inzien en hebben dus alle informatie naar onze leverancier gestuurd. De leverancier Ducky dons heeft inmiddels aangeboden om een nieuw exemplaar naar u toe te sturen. Indien u hiermee akkoord gaat sturen wij deze toe.
  4. Auteur
    Klaas
    Datum
    Het kussen had geen gebruikssporen. Misleidend is uw productomschrijving, die eenduidig is aangaande de selling points van het kussen, die o.a. een 'actieve neksteun' aanprijzen. Het is derhalve een voldongen feit dat uw 'actieve neksteun' heel snel zo plat wordt als een dubbeltje. De beloofde extra ondersteuning blijft achterwege en maakt het kussen waardeloos voor het beoogde doel. Dat is als wanprestatie verwijtbaar. Ik wil niet een ander waardeloos Ducky Dons kussen maar mijn geld terug.
  5. Auteur
    Zoslaapiknu.nl
    Datum
    Beste Klant,Ducky Dons heeft het kussen bij ons opgevraagd. Ducky dons wilt aan de hand van de door u ontvangen kussen beoordelen of het inderdaad niet de geschikte neksteun biedt datgene wel vermeld wordt op de product beschrijving die wij ook van Ducky dons hadden ontvangen. Wij bieden onze excuses voor het feit dat uw klacht sinds de eerste vermelding nog niet tot een geschikt oplossing is gekomen. Wij wachten dan nog even op de beoordeling van onze leverancier alvorens wij verder uitspraak kunnen doen over deze klacht.
  6. Auteur
    Klaas
    Datum
    Het Ducky Dons kussen bidet niemand geschikte neksteun. De daarvoor bestemde rol in het Ducky Dons kussen wordt zelfs met een belasting door net nek van een lichaam van slechts 60 kilo zo plat als een dubbeltje. Het Ducky Dons kussen is waardeloos en ongeschikt. Met uw leverancier heb ik niets te maken. Ik heb een kussen bij u gekocht en nu heeft u 109 euro van mij gestolen omdat het kussen zonder gebruikssporen in de originele verpakking ruim op tijd is geretourneerd en uw betaling uitblijft.
  7. Auteur
    Zoslaapiknu.nl
    Datum
    Beste Klant,Ons leverancier heeft ons de goedkeuring gegeven en daarmee zullen wij uw order volledig terugbetalen. Nogmaals onze excuses dat de afhandeling van de klacht langer heeft geduurd dan dat wij en u dat wouden. De betaling zal in een paar werkdagen op uw rekening staan.
    Mochten er nog vragen zijn dan kunt u ons gerust een mail sturen naar verkoop@zoslaapiknu.com
  8. Auteur
    Klaas
    Datum
    Het is goed dat u toezegt dat ik het bedrag volledig terug zal krijgen. Ik heb het nog niet ontvangen .....

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Klaas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy