Klacht Nike: Geen geld retour gekregen bij 2 paar nikes

Klachtnummer
# 334645
Gebruiker
Corinemamavan4
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 2 paar nikes gekocht, allebei zaten ze te klein, heb ze diezelfde week nog retour gestuurd. Wel netjes 2 mails gekregen met handeling vereist voor restitutie maar de ene keer opent de link niet, de andere keer alles netjes ingevuld (heel vaak geprobeerd) maar dan kom ik niet verder, krijg alleen een berichtje dat ik dit formulier niet in hoef te vullen omdat alles al automatisch is ingevuld, maar dat klopt niet, er stond niks van mijn persoonlijke gegevens. Probeer ik contact met ze op te nemen, lukt ook niet.

De oplossing

Mijn geld weer retour, totaal €142,75

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nike hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nike?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen