Klacht Nike: Op 12 april heb ik een paar Nikes besteld en op 29 april heb ik nog steeds niets ontvangen.

Klachtnummer
# 58789
Gebruiker
Kundry
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 12 april heb ik Nikes besteld en met credit card betaald en op 29 april heb ik nog steeds niets ontvangen, behalve emails met bevestiging van mijn koop en een email over verzending.
De tracking code die ik kreeg toegestuurd levert geen informatie op: het pakket is onbekend. De naam van het bedrijf of van de site wordt niet vermeld in de mails over mijn bestelling.
Het contactformulier op de site werkt niet.
Mijn email met een verzoek om informatie wordt niet beantwoord.
Ik vrees dat ik ergens ingetuind ben en hoop door middel van deze klacht te voorkomen dat anderen dat ook doen.

De oplossing

Ik wil duidelijkheid over mijn bestelling: wanneer kan ik deze verwachten?
Ik wil weten of dit wel een bonafide site is en of mijn credit card gegevens niet misbruikt worden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nike hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nike?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen