Klacht Nike: Slechte aftersale via chat

Klachtnummer
# 497454
Gebruiker
Cgkjr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dpd zegt geleverd te hebben,maar niets geleverd. Heb via Chat contact gezocht met Nike. Hier wordt ik niet verder geholpen, volgens medewerker was levering niet gelukt en zou een nieuwe poging gedaan worden ergens deze week. Moest maar weer contact opnemen als dit niet gebeurde. Bij vragen hierna gesteld geen enkele reactie meer van medewerker. Klsntonvriendelikk

De oplossing

Duidelijkheid wanneer geleverd wordt of geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nike hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nike?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen