Klacht Nikon Netherlands: Nikon moet dit "product"terug nemen en vervangen. !

A. Mulder

In April 2018 Nikon Coolpix A900 gekocht. Echtgenote wilde ook af en toe eens foto's maken anders dan met mobiel. Van begin af aan moeilijk opladen en (te) snel weer leeg. Maar slechts paar maal gebruikt. In Augustus 12 dagen Curacao, opnieuw af en toe gebruikt ( altijd mee in fototas en deze in tas). Op een gegeven moment deed camera niets meer en was met uitgeschoven lens !!! niet meer te laden ook. Na opsturen eerste reactie : laadsnoer niet goed. Maar accu leeg binnen aantal uren. Opnieuw opgestuurd. Nu vocht en schimmel in toestel , maar nooit contact met water sinds in ons bezit !!!. Nu geen garantie, maar ik wil geen reparatie van een dergelijke goedkope camera die niet deugt !. Reparatiebedrijf doet niets.

Deze camera vervangen of iets beters en vergelijkbaars qua compactheid aanbieden.

Nikon Netherlands
    Geachte mevrouw of meneer Mulder,

Zoals u in de prijsopgave heeft kunnen zien heeft de camera toch echt vochtschade opgelopen. Natuurlijk kan het zo zijn dat u zich van geen kwaad bewust bent maar feit blijft dat er duidelijk corrosie en schimmel op de foto's te zien is.

Wij begrijpen uw teleurstelling maar vochtschade is altijd van garantie uitgesloten. Op uw verzoek om een andere camera kunnen wij dan ook niet ingaan.
    Wellicht kunt u e.e.a. bij een reisverzekering claimen.

Nikon Netherlands

A. Mulder
botte en direkte opmerking vocht in fototoestel is altijd schuld van de klant !!???. ook als toestel vanaf begin af aan problemen vertoonde , slechts maximaal tien dagen gebruikt is en er geen water in de buurt is geweest !!! Daar kon ook niet op gereageerd worden. Hele proces duurde overigens ruim vier maanden !!!

Ook een klacht indienen over Nikon Netherlands?