Klacht Nikon Netherlands: Verkeerd geleverd

Klachtnummer
# 440383
Gebruiker
Henk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heb batterijen type D besteld en type C gekregen zij beweren dat ik het verkeerd heb besteld maar a la je de en als je de e-mails leest draaien ze het elke keer zoals zij willen.

De oplossing

Nieuw leveren en de kosten voor retour voor hun rekening.

1 reactie

  1. Auteur
    Nikon Netherlands
    Datum
    Beste heer Mulder,

    Vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens is. Om u verder te kunnen helpen hebben wij echter wat meer informatie nodig. Daarom wil ik u vragen contact met ons op te nemen via 09001 - 225564 of de contactgegevens op onze support website: https://www.nikonimgsupport.com/eu/BV_contact_information
    Hopelijk kunnen we dit dan snel voor u oplossen.

    Met vriendelijke groet,
    Nikon Nederland

Ook een klacht indienen over Nikon Netherlands?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen