Klacht Nillo.nl: niet geleverde producten

A. Laeven

Nilloshop heeft mij op 23 november 2020 bedankt voor de aankoop van 2 stuks vuurlampen (BESTEL#1967). Het verschuldigde bedrag ( inclusief verzendkosten) € 28,95 is voldaan via IDEAL.
Twee weken later arriveerde een mail waarin om een additionele betaling werd gevraagd van € 1,00 die ik verschuldigd zou zijn aan het bestelcentrum. Ik heb hiervan Nilloshop in kennis gebracht, via mail, maar geen reactie mogen ontvangen. De overschrijving heeft niet plaatsgevonden door mij. Op 23 december heb ik een tweede mail gestuurd aan Nilloshop met het verzoek om binnen 14 dagen de lampen alsnog te leveren anders zou ik contact opnemen met de klachtenlijn van de Consumentenbond. Tot op heden (11-01-2021) is noch een reactie, noch een levering van de lampen ontvangen

terugstorting van het door mij betaalde bedrag

Wij vinden dat Nillo.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A. Laeven
Nilloshop incasseert een betaling, levert niet en laat dan nooit meer iets van zich horen.

Ook een klacht indienen over Nillo.nl?