Klacht Niozo : Niets ontvangen en zeer slechte communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468639
Gebruiker
Rianne50
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In april manicureset besteld na zes weken bleek het te zijn zoek geraakt heb. ISSN Iens al wel 100 mails verspilt twee weken geleden kreeg ik antwoord mijn product was zoek geraakt kon kiezen opnieuw product of geld terug.
Heb gereageerd dat ik direct geld terug wil nu twee weken verder en 10 mails verder nog niet eens antwoord van Niozo wat een slechte communicatie wil gewoon mijn geld terug

De oplossing

Direct geld terug

4 reacties

  1. Auteur
    Rianne50
    Datum
    Kreeg twee maal mail of ik manicureset wil of geld terug nu heb ik hier tweemaal oo gereageerd dat ik geld terug wil met reaktie terug krijg gewoon geen reaktie
  2. Auteur
    Rianne50
    Datum
    Nog steeds niets gehoord van noizo
  3. Auteur
    Rianne50
    Datum
    Heb maandag mail gekregen dat ik geld terug krijg tot nu toe niks ontvangen dus wacht even af
  4. Auteur
    Rianne50
    Datum
    Is. U 8 dagen geleden nog steeds geen geld terug weer mail gestuurd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rianne50
Datum
Uiteindelijke oplossing
Inmiddels alweer 2 mails verstuurd gewoon geen reaktie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Niozo ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen