Klacht Niozo : Ruim 6 weken, geen bestelling ontvangen en geen (serieus) contact

Gebruiker1590677482

Op 14 april 2020 heb ik een bestelling geplaatst bij Niozo voor een cadeau voor mijn kleinzoon, hij is 15 mei jarig. Ruim een maand speling. In de hedendaagse tijd van "vandaag besteld is morgen in huis" overdreven te vroeg, maar goed; liever te vroeg dan te laat. Dacht ik.

Het is inmiddels 26 mei 2020 en ik heb nog geen levering ontvangen.

Op 10 mei mijn eerste mail gestuurd, had expres wat langer gewacht omdat ik er alle begrip voor heb dat het door corona allemaal wat langer duurde.

13 mei kreeg ik zowaar een mailtje terug van Niozo (medewerker genaamd Demi). Demi vroeg om m'n begrip en vertelde me dat het gezien covid-19 3 tot 4 weken levertijd was. Inmiddels was het nog 2 dagen voor mijn kleinzoon z'n verjaardag en had ik dus al 4 weken geleden besteld.

Vervolgens heb ik mijn bestelling iedere dag in de gaten gehouden, totdat ik op 18 mei inlog en tot mijn verbazing zie dat mijn bestelling bezorgd zou zijn. Ik heb echter niets ontvangen.

Op 19 mei vervolgens Demi van Niozo weer een mail gestuurd met de vraag de bestelling te achterhalen of m'n geld terug te storten.

Hier kreeg ik 25 mei weer een reactie op, identiek aan de vorige reactie. Dit lijkt me op een standaard trucje om klanten zoveel mogelijk in de wacht te houden in de hoop dat ze het op ten duur met rust laten.

Inmiddels zijn we 6 volle week verder en ben ik er klaar mee. Ik heb meer dan engelengeduld gehad, ik ben inmiddels op het punt dat ik het onbeschoft vind en het riekt naar oplichting.

Ik wil gewoon op korte termijn mijn geld terug. De verjaardag van mijn kleinzoon is al lang en breed gevierd, met een ander cadeau uiteraard. Deze keer van een betrouwbare winkel.

Ik wil gewoon m'n geld terug.

Nog geen reactie gehad.
    Gebruiker1590677482
    En ja hoor, we zijn inmiddels een week of zeven, acht verder en er is zowaar iets geleverd. ECHTER: ik weet niet wat hier de bedoeling van is, maar het is niet mijn bestelling. In plaats daarvan heb ik voor de helft mijn bestelling en de andere helft waardeloze rommel ontvangen.
    Ik blijf er bij dat ik mijn geld terug wil, ik heb deze rommel in de verpakking laten zitten en deze zal ik terug sturen zodra mijn geld teruggestort is.
    Hopelijk word ik eindelijk serieus genomen.

Gebruiker1590677482
Nog altijd geen enkele reactie

Ook een klacht indienen over Niozo ?