Klacht Nisgav: bij nisgav in Rotterdam werden mijn twee mobiele telefoons beschadigd

jerry

In Maart 2014 ging ik naar Nisgav in Rotterdam Benthuizerstraat 59B 3036 CD om mijn twee mobiele telefoons te laten repareren een van de telefoons had waterschade en de andere ging niet meer aan . Twee weken later ging ik mijn telefoons halen. Mijn telefoon geheugen werden gestolen en de twee telefoons werden niet gerepareerd maar verder beschadigd . De telefoons werden niet bij een reparateur gebracht maar meneer Cohen de chef knutselde zelf als een amateur aan mijn telefoons zelf had hij gezegd dat hij de telefoons naar een deskundige reparateur zou brengen. Daarna moest ik 50 euro betalen voor twee telefoons die verder beschadigd werden en waar de geheugenkaarten ontbreken. Dit bedrijf zou niet meer telefoons mogen aannemen want zij brengen de telefoons niet naar een monteur maar de bedrijfsleider meneer Cohen doet dat zelf in het geheim. Hij knutselt en maakt de telefoons kapot en hij steelt de geheugenkaarten. Dit is fraude.

Dit bedrijf nisgav zou geen telefoons meer mogen repareren en anderen klanten moeten gewaarschuwd worden dat hij telefoongeheugen heeft gestolen. En dat hij telefoons niet naar een reparateur brengt maar zelf aan de telefoons knutselt en verder beschadigd. Dit is oplichterij.

Wij vinden dat Nisgav hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!