Klacht Nissan: Onterechte betaling van vervanging onderdeel

Klachtnummer
# 185190
Gebruiker
KiIris
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Betreft de vorige auto van mijn ouders, deze hebben ze in juli 2016 ingeruild voor een andere. Ze hebben moeten betalen voor de vervanging van de plastic strook met verlichting op de achterklep. Deze strook brak ineens af toen mijn vader een keer de achterklep dicht deed, doordat de strook afbrak is mijn vader ook nog achterover gevallen en akelig terecht gekomen. Mijn ouders hebben gewoon voor de vervanging van het onderdeel moeten betalen, terwijl ik van mening ben dat het een onderdeel van de auto is die zeker niet binnen een paar jaar af mag breken (de auto was pas een paar jaar oud) en waarvan vervanging dus volledig door Nissan vergoed had moeten worden. De garage heeft wel het af te rekenen bedrag iets verlaagd, maar de rest (ruim 300 Euro) moest gewoon betaald worden. We hebben de bon nog.
Graag ontvang ik een reactie, waarvoor bij voorbaat hartelijk dank!

Met vriendelijke groet

De oplossing

Alsnog volledige vergoeding van de vervanging van het onderdeel.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nissan?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen