Klacht Nitrotek.nl: Geen compleet vliegtuig gekocht. Hawk-sky-4ch-brushless-sporttrainer-2-4ghz.html

Kapper

Voor mijn zoon van 12 een bestuurbaar vliegtuig gekocht bij www.nitrotek.nl Wij zijn beginners. In elkaar gezet en proberen te vliegen. Met de eerste vlucht gelijk rechtsom op de punt gevallen. Neus afgebroken. Dit zou niet kunnen omdat het een zwever is. Bij een ander bedrijf geweest en die constateerde dat er een draadje te kort was en daardoor niet aangesloten. Daardoor ging hij dus rechtsom. Inmiddels 69 mails verstuurd en hij legt de verantwoording bij mij neer. Ik had dat draadje moeten aansluiten wat te kort was, alleen was dat draadje niet te zien.

Wij zouden graag een nieuw vliegtuig willen zonder zender en ontvanger.

Nitrotek.nl
    hiVan de foto's ziet het er naar uit dat er een draad los is gekomen van de stekker die in de receiver gaat. We zijn aan het checken of dit onder garantie zal vallen of niet want het is de klant verantwoordelijkheid om alle stekkers te checken voordat je gaat vliegen.
    Hallo,
    Ik ben al blij dat je gaat kijken of het onder de garantie valt. Dit draadje hadden we nooit kunnen vinden , omdat hij dubbel lag in de vleugel. Ik blijf zeggen dat we beginners zijn en we geen ervaring hebben. We zijn ervan uit gegaan een goed vliegtuig gekocht te hebben.
    Nitrotek.nl
    Ik heb de email gestuurd en wacht op reactie maar aan het einde van de dag is het echt de klants verantwoordelijkheid om te checken of alle servos etc wel doen voordat je gaat vliegen.
    Kapper
    Wij blijven zeggen dat we beginners zijn en dat u dat wist. Vandaar dit vliegtuig gekocht op uw aanraden. Dit zou een goed vliegtuig zijn voor beginners. Geen ervaring hoe alles precies werkt. Je mag toch verwachten bij een nieuw vliegtuig dat hij goed is. Er kan altijd iets kapot zijn in de doos, maar neem dan ook de verantwoording daarvan in plaats van al de mailtjes en nu via deze weg. Wij worden er een beetje moe van. Ik heb geen vertrouwen meer in jullie bedrijf.
    Gr. Gert
    Nitrotek.nl
    HiGert,Het is een beginners vliegtuig maar je moet wel alle servo's na checken of die het wel of niet doen voordat je gaat vliegen.
    Kapper
    Hallo, jouw reaktie veranderd niet. Die van mij ook niet. Zie alle voorgaande reakties en mails die ik al gestuurd heb. Ik laat het verder over aan de consumentenbond.
    Gr. Gert

Ook een klacht indienen over ?