Klacht Nitrotek.nl: zeer slechte of geen service ,komt belofte niet na !!!

john boy

ik heb op 11-01-2014 een quadcopter besteld bij nitrotek,op 15-01-2014 ontvangen,ik zag dat er van de 4 motorsteunen 3 gescheurd waren,..ook vloog de copter niet zoals het moest,hiervan melding gemaakt bij humar van nitrotek, echter reageert zeer traag op mails, gaf als suggesties de accu"s 3 maal opladen en ontladen,wat dat met mijn klacht had te maken snap ik niet, daar vlgs mij de motortjes speling hadden door de scheurtjes en zodoende ook niet goed vloog,na vele mails en tijd de quadcopter terug gestuurd naar engeland, HUMAR had belofte gedaan om verzendkosten terug te betalen 9 euro, deze bekofte heeft hij op 28-01-2014 gedaan, na zeer lange tijd eindelijk een nieuwe quadcopter ontvangen, echter nog geen 9 euro,.. nu zou ik deze terug krijgen bij vlg bestelling, ging hier niet mee accoord, nu zou ik er reserve accu"s voor krijgen, vorige week zouden dezen aankomen, ik heb nu alweer div mails verzonden,...maar geeft totaal geen reactie,en zo rekt hij t iedere keer !!!

sowieso mijn geld terug,....9 euro, plus die kerel moet stoppen met zijn zaak , is zeer klant onvriendelijk,.

Nitrotek.nl
    Mr John Croon had zelf aangegeven om te willen wachten voor de accu's. En wanneer er iets onderweg is van China kan het 1 week langer duren dan aangegeven maar was beter geweest dat het opgelost van via de mail inplaats van op het klachtenkompas
    john boy
    klopt,....echter vorige week heeft humar zelf geschreven dat de container er was,dit was dinsdag, zie hier zijn eigen reactie,en nu is hij gisteren binnengekomen? 13-05-2014,
    reactie humar :----- Original Message -----
    From: info@nitrotek.nl
    To: john croon
    Sent: Thursday, May 01, 2014 3:07 PM
    Subject: Re: accu "s ??Hi
    JohnOnze container komt morgen binnen dus ik kan dinsdag checken of ze erbij zittenGroeten,Humar ( Nitrotek )
    tel: 0702500522
    www.nitrotek.nl

Ook een klacht indienen over ?