Klacht NKI energie: Beller wil niet kenbaar maken van wie hij mijn telefoonnummer heeft.

Klachtnummer
# 385043
Gebruiker
Ulftenaar
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik word gebeld terwijl ik in het belmenietregister sta. Ik vraag aan de beller hoe hij (Henk) aan mijn telefoonnummer komt. Hij heeft als antwoord dat het in het systeem staat waar je kunt zien als je lagere tarieven kunt krijgen. Ik neem geen genoegen hiermee en vraag uitdrukkelijk van welke firma hij mijn telefoonnummer heeft. Wederom hetzelfde ontwijkende antwoord. Toen aangegeven dat ik zijn naam en firma naam wilde hebben om een klacht in te dienen. Opdat moment werd spontaan de verbinding verbroken. Gesprek is voor eigen gebruik en trainingsdoeleinden opgenomen.

Gewenste oplossing

Ophouden met mensen ongevraagd te bellen en een openbaar excuus aan alle mensen die reeds zijn lastig gevallen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NKI energie hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NKI energie?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen