Klacht NL Ziet: Foutmelding

Klachtnummer
# 279742
Gebruiker
TuiyLeon
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Programma’s kijken van de dienst kijk is heel lastig steeds een fout melding

De oplossing

Geen storingen meer

1 reactie

  1. Auteur
    NL Ziet
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor je bericht. De storing die er vorige week voor heeft gezorgd dat een aantal items van KIJK niet goed konden worden afgespeeld, is verholpen.

    KIJK ervaart helaas wat technische problemen, waardoor er zo nu en dan afleveringen van KIJK programma's niet (goed) worden geplaatst. Samen met KIJK zijn we druk bezig met de nodige omzettingen om te zorgen dat dit structureel wordt opgelost.

    Via replay tv zijn de programma's van KIJK die nu (wegens rechten) ontbreken tenminste een week lang beschikbaar op NLZIET via de tv-gids. Live/replay tv is wel mét reclame.

    Indien je nog vragen hebt, zien we deze graag tegemoet op info@nlziet.nl. We helpen je dan graag verder.

    Vriendelijke groet,
    ^FH

Ook een klacht indienen over NL Ziet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen