Klacht NL Ziet: Elke verandering is nog lang geen verbetering.

Klachtnummer
# 286366
Gebruiker
Mariet
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nadat mijn klachten over het niet functioneren op mijn Samsung naar
tevredenheid waren opgelost, maakte ik kennis met Uw waardeloze nieuwe systeem. Programma's kunnen niet opgevraagd worden of zijn incompleet. Maar het ergste vind ik het het ingewikkelde zoeken naar een programma. Nee, geef mij maar het systeem dat U jarenlang gehanteerd heeft. Ik denk er sterk aan om mijn abonnement op te zeggen.b

Gewenste oplossing

Oude systeem terug.

0 reacties

Ook een klacht indienen over NL Ziet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen