Klacht NL Ziet: Niet goed functioneren Philips Tv.

Klachtnummer
# 328612
Gebruiker
Vera
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik ben al vanaf 16 april bezig met klagen bij NL ziet. Ik ondervind veel problemen met het afspelen van programma's via mijn Philips smarttv. Meerdere malen wordt ik aan het lijntje gehouden met het verhaal dat het probleem bij philips ligt.. (wat mij werkelijk niet interesseert want ik ben klant bij jullie!) overigens geldt dit alleen voor programma's van KIJK.nl Iedere keer wordt er gezegd dat er contact wordt opgenomen als er meer duidelijk is maar inmiddels is het eind oktober en nog steeds is er geen oplossing.
Ik betaal maandelijks voor een dienst die niet goed functioneert.

Gewenste oplossing

dat de dienst naar behoren werkt.
Ik wil niet meer betalen voor een dienst die niet goed werkt.

1 reactie

  1. Auteur
    Vera
    Datum
    ??

Ook een klacht indienen over NL Ziet?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen