Klacht nl.IZEPLAY.com: Het definitief uitschrijven /blokkeren van hun diensten

Klachtnummer
# 293702
Gebruiker
F.J. Aartsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 7 september 2017 om 04:52 uur ,is er voor het eerst €5 afgeschreven voor een betaalde dienst. Eerst maandelijks € 5, maar ook soms € 5 per week. Het bedrag wordt via provider Vodafone geind. Ik heb gemaild, waarvoor dit was en of ze mij wilde uitschrijven en ook of deze dienst toestel gebonden is.
Als antwoord werd er naar mijn telefoonnummer gevraagd. waarop ik mailde, dat ik moeilijk bereikbaar was en dat ze evt. mijn vrouw konden bellen. Nog 2 x meer gemaild, maar nergens meer een reactie op ontvangen. Vorige week per brief deze vragen gesteld.

De oplossing

Uitschrijven van deze dienst en aanreiken van mogelijkheid om dit definitief te blokkeren.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat nl.IZEPLAY.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over nl.IZEPLAY.com?