Klacht nl.IZEPLAY.com: opgelicht door Izeplay door een abonnement zonder toestemming te bieden

Klachtnummer
# 261993
Gebruiker
Rachel66
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik kom er net achter dat er vanaf oktober 2015 € 25 per maand wordt afgeschreven voor Izeplay waar ik me nooit voor heb aangemeld. Inmiddels ben ik 400 euro armer

De oplossing

Graag mijn geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat nl.IZEPLAY.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over nl.IZEPLAY.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen