Klacht NLAMSA: Ik heb het product nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 455715
Gebruiker
Junior M
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik bestel een product uit China en volgens het volgsysteem is het product op 28 mei geleverd aan NLAMSA. Ik heb het product nog niet ontvangen.

De oplossing

Ik heb hulp nodig om mijn product te volgen en bij mij af te leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NLAMSA hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over NLAMSA?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen